Kehen ottaa yhteyttä?

Tästä taulukosta voit tarkistaa keneen ottaa yhteyttä yleisimmissä asumiseen liittyvissä asioissa: 

 

NAL Asunnot Oy

Asiakaspalvelu

NAL Asunnot Oy

Isännöitsijä

NAL Asunnot Oy

Vuokravalvonta

AsumisneuvojaHuoltoyhtiö
Avaimet jääneet sisälle    X
Hanasta ei tule vettä/hana tiputtaa    X
Palovaroittimessa vikaa    X
Naapuri häiriköi X X 
Vuokrasopimuksen uusiminenX    
Lattiakaivo/viemäri tukossa    X
Talonkirjaote    X
Asunnossa tuhoeläimiä X   
AutopaikkaX    
Saunassa/pesutuvan koneissa vikaa    X
Ongelmat vuokranmaksussa  X  
Kysymykset asumiseen saatavista tuista   X 
Putket vuotavat    X
Asukastoiminta (esim. talkoot)   X 
Asumisen ongelmatilanteet   X 
Avaimet hävinneetX    
Lisäavainten tilausX    
Saunan/pesutuvan varausjärjestelmätX  X 
Asunnossa on kylmäKatso ohje alhaalta!    

 

Varmista, ettei pattereiden edessä tai päällä ole paksuja verhoja tai huonekaluja estämässä lämpimän ilman kiertämistä ja näin sekoittamassa patterin toimintaa.

Jos patteri tuntuu viileältä, varmista että patterin säätönuppi on vedetty ääriasentoon (jos säätönupin maksimi on esim. kolme, varmista että olet vääntänyt nuppia yli kolmosen).

Jos patteri on näiden varmistusten jälkeen yhä kylmä, laita Oumanin asiakaspalveluun sähköpostia asiakaspalvelu@ouman.fi tai soita 0424 840 700

HUOM! Leksankuja 4A:n, Gunillantie 15:sta, Kirjanpitäjänkuja 5:n ja Katajalaakso 1:n asukkaat ovat yhteydessä oman talonsa huoltoyhtiöön.

Osta lämpömittari, jolla voit mitata huoneen lämpötilan. Normaali lämpötila on n. 20–22 ˚C mitattaessa keskeltä asuntoa n. 1,5 metriä lattiasta. Jos asuntosi lämpötila on mitattaessa alle suositellun lämpötilan, ota yhteyttä talostasi riippuen joko Oumaniin tai talosi huoltoyhtöön.